Tiden går..

Bloggen blir bortglömd totalt! Jag lägger upp på Facebook & Instagram så då försvinner denna.

Har ju hänt endel sen sist jag skrev men det skulle bli ett oändligt inlägg så jag skippar nog det.

Vardagen kom snabbt tillbaka efter sommarlovet & Neo började ju förskoleklass och fritids. Gått hur bra som helst & tack vare fotbollslaget så kände han redan en massa polare. Är väldigt imponerad hur mkt olika saker dom hinner med på både skola och fritte. Vi är väldigt nöjda med allt. Bad varje fredag är en av grejerna som är väldigt kul! Neo har även börjat simskola varje tisdag.

Iza är på dagis själv nu utan storebror men det går också hur bra som helst. Lämningarna är inga problem & hon trivs också superbra! :)

Vi har hunnit vara på Sunderbyn denna höst också där mammahjärtat fick jobba.
Neo klättrade på en klätterställning som rasade ihop och han föll på en av stubbarna som ligger nedanför och bet nästan av sig tungan. Alla bitar satt tack och lov kvar men var sönder nästan hela vägen. Framtänderna (mjöktänder) flög och även tandköttet fick sig en smäll.

Vi hämtade en rädd med modig pojke på skolan och for till akuten. Där blev vi ivägskickade till Sunderbyn för att undersöka.

Där fick vi veta att han skulle sys ihop och var tvungen sövas.

Jag skickad hem Jocke & Iza och stannade kvar. Vi fick rullas in på operation och jag höll han i handen när dom skulle söva han. Han var rädd men väldigt duktig och somnade ganska snabbt. Då brast det för mig. Hade hållt mig lugn inför Neo men då han somnade grinade jag som en bebis. :)

Det var lite allvarligare än dom trodde så det tog längre tid och jag satt bara och väntade. Men allt gick jättebra!! Och sen fick vi åka hem dagen efter. Han fick äta ur spruta och sugrör men dag tre käkar han korv, spelade fotboll & skrattade igen. ❤️
Otroligt vad snabbt det läker!

Är grymt imponerad över all personal i Sunderbyn också! Underbara hela bunten! :)

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0