Sjuk đŸ€’đŸ˜·đŸ€’




Börjar bli vĂ€ldigt less att vara sjuk nu.. 
Har, sen i lördags, legat dĂ€ckad i bĂ„de feber, förkylning, bihĂ„leinflammation och noll energi. Idag Ă€r första feberfria dagen men har sovit kasst dĂ„ jag haft sjukt ont i huvudet pga bihĂ„lorna. Jag fĂ„r nĂ€stan problem med detta vid förkylning men inte sĂ„hĂ€r. Varit hemma frĂ„n jobbet en vecka Ă€r ocksĂ„ första gĂ„ngen. 
Är fortfarande grymt hĂ€ngig och energin Ă€r inte pĂ„ topp men förhoppningsvis kommer den tillbaka i helgen sĂ„ jag kan bli normal snart igen. :) 
Allt smakar konstigt ocksĂ„ sĂ„ det lĂ€ngtar jag till; att fĂ„ njuta av allt gott igen! ;) 

Jocke har varit helt suverĂ€n!! 
Tagit hand om hemmet, barnen, handlat gofrukost till mig varje dag & tagit hand om mig hela tiden. 
Tack och lov för han, annars har jag aldrig orkat. Jag har ju typ flyttat mig frĂ„n soffan till sĂ€ngen hela veckan.. 

Men som sagt, blir en lugn hemma-helg dĂ„ jag fortfarande inte mĂ„r sĂ„ bra. 
HĂ„ll tummarna att detta vĂ€nder snart!! 
âœŠđŸŒâœŠđŸŒâœŠđŸŒâœŠđŸŒâœŠđŸŒ



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0