Nytt jobb!! 👏🏼🍾

Jisses vad långt det går mellan gångerna man bloggar. Med Facebook & Instagram så är inte behovet lika stort. 

MEN vi har fått fira!!! 
Jocke har fått jobb fram till september så det känns helt underbart! :D 
Och det bästa av allt är att det är på SCA!! Närmare kan man nog inte få! :P 

Firade såklart i mammas favoritchampagne! :)) ❤️🍾

Annars då.. Jobbar och står i. Sommarschemat ska göras i  Småstaden, Gallerian & Takterassen så jag har det jag gör! 😅

Ungarna växer så det knakar. Jag var på första föräldramötet på Neos förskoleklass för någon vecka sen. Kändes helt galet stort! Neo var ju nyss min bebis och snart är det skola. GALET!! :)) 
Verkar då vara en helt otrolig bra skola och bra förskolelärare. Är nog minst lika spännande för Neo som för oss. :) 

Och Iza surrar massor och börjat ha koll på alla färger, räknar lite och är allmänt nyfiken på allt. Har ett jäkla humör och busar väldigt mkt med brorsan och hans polare vilket inte gör henne mindre tuff och vild direkt! 😜 Hon har dock sina mysiga stunder då hon gärna chillar framför ipaden. 
Älskar popcorn och kinderägg så det har blivit standard lördags-mys! :) 
Och just nu ska vi faktiskt göra just det; lördagsmysa! :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0