❤️ Bästa arbetskamraterna i världen! ❤️

Blev totalt överraskad av mina underbara jobbarpolare i lördag!! HELT chockad var jag! :P 

Började med att jag och Petra skulle ha vinkväll. Hon skulle komma till mig med käk och jag skulle fixa efterrätt. Sagt och gjort. Jag dukade, gjorde mig hyfsat fin, Jocke hade städat huset och drack öl och väntade på Petra. 
Då hon kom säger hon att hon ska bjuda mig på middag ute som 30-års-present och att vi var värda en kväll ute. 
Jag, redan då helt chockad och överväldigad av hennes snällhet. 
Hennes kompis släpper av oss vid Coop och hon tar mig till Bishops. 
Jag tänker "fan vad nice, käka här med Petra" 
Hon går rakt in och jag följer. 
Där sitter hela jobbet och skriker ÖVERRASKNING!!! 


WOW!!! 
Jag blev så chockad och sjukt rörd!! 
Att dom gjort allt detta för mig!!? 
Sååå underbara!! ❤️❤️❤️

Jocke visste om allt såklart och gav mig även sovmorgon dagen efter!! 😍😍😍😍😍

Förutom allt detta så fick jag även ett super-snyggt halsband och örhängen av dom också: 

😍❤️😍

Mållös, tacksam, chockad och sjukt glad att jag har dessa i mitt liv. 
❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0