Dagiskort


Där har vi våra trollungar på deras dagis-kort. ❤️❤️❤️❤️
Älskade, söta, småsura, trollungar! :)) 
Underbara kort! :))) 

Dock det sista som tas på dom. Gruppfoto kommer dom ta men inte några enskilda i framtiden. Tar för mkt tid för personalen och det förstår jag. Sen är dom ju ruggigt dyra så gruppfoto blir bra. 
Däremot är det ju grymt kul med enskilda kort och ha varje år.. MEN jag fotar ungarna så mkt ändå så det blir nog bra! ;) 

Idag var jag, Jotta och Kattan hos Emmeli på middag; fick hennes goda pasta! 🍝👌🏼👌🏼👌🏼
Grymt trevligt men jag var så trött plus att Jocke skulle få käk från Big Boy så kvällen blev tidig :P 

Och nu ska jag krypa ner! 
Natti natti :)) 
🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hittade en sida på nätet med fotogrupper där man kunde beställa skolfotopaket av eget kort. Blev superfint!

2015-10-24 @ 23:03:48
Postat av: Frida

Fotoprodukter, inte fotogrupper. Damn you autocorrect....

2015-10-24 @ 23:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0