🕯❤️🕯

Jag skulle kunna skriva ett inlägg om allt som händer i världen men det kan bli hur långt som helst. 
 Det är så fruktansvärt tragiskt allt och man undrar ju vilken värld vi och våra barn får växa upp i. Jag hoppas mänskligheten och godheten segrar tillslut.. Vi tänder ljus för alla oskyldiga i Syrien, Beirut, Irak, Paris och alla andra ställen som är utsatta.. och alla oskyldiga flyktingar som flyr från eländet. 
🕯🕯🕯❤️🕯🕯🕯

Igår drog vi iallafall en sväng till Leos lekland med Linnea och Melvin. 



Grymt kul och barnen var väldigt nöjda. 
Käkade middag där och sen drog vi hem för lördagsmys och för att heja på Sverige. 

Och vinst blev det. 🇸🇪

Idag ska vi bara slappa, veckohandla, tvätta bort ett berg, leka ute lite och sen på middag hos Tomme och Kicki. :D 
Blir en skön söndag. 

Och imorrn ska jag på en ekonomi-kurs med Karina i Luleå sen ska vi avsluta med middag på CG:s. Längtar!! 😋

Tisdag är det jobb sen ledig onsdag då min snälla svärmor kommer och ska sköta barnen då jag ska klippa mig! 💇🏼
Det ska också bli riktigt lyxigt. Fick ju presentkort då jag fyllde år så allt är betalt redan; ännu bättre. 

Sen är det jobb resten av veckan, även lördag som avslutas med Great Gig med jobbet. 🎤🍴🍻🍷🍾

Ha en bra vecka mina vänner! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0