Bortglömd blogg :P

Oj vad dålig jag blivit på uppdatera här.. Tiden finns men jag har försökt att dra ner på mobilanvändandet så denna blir lite lidande. ;) 

Vabbar idag och kommer göra det imorrn.. BÅDA barnen ligger i feber och förkylda så mkt soffliggande blir det. 

❤️

Var på Stor-Tommes 50-årsfest förra helgen, hade grymt kul!! Men enda "vettiga" bilden är från förfesten hos Tomme och Kicki. 😜


Med världens sötaste Freja som nog undrade vad faster pysslade med. 😆

Maten på festen var från Miaws, sjukt gott som vanligt! Och sen var jag och brorsan på dansgolvet för det mesta. :P

Shoppat två nya klänningar också till kommande firmafest och andra event också:


Enkla, svarta, precis som jag alltid vill ha! ;) 

Köpt lite julklappar också! 
En Iron-man-& Thor-dräkt, Jurassic Park-pyjamas och Star Wars-sockar till Neo. Beställt från HM, snabbt gjort! ;) 




Sen har vi köpt en bondgård till Iza. :) 

Men är långt ifrån klar! Har några andra personer kvar också. :) 
Sen fyller ju båda barnen år också.. 😅

Nä, nu ska jag mysa lite med sjuklingarna. 🤒🤒🤒
Sen väntar jobb på lördag! 
👊🏼




Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha vilken underbar bild på dig och Freja 😂😍

2015-11-07 @ 19:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0