Torsdag

Igår var min snälla farfar och Anna-Lisa på besök. 
Presenter fick vi också. ❤️
Neo var grymt nöjd över sitt godis: 

Jag fick ett jätte-fint tårtfat. Jag har inget och önskat mig ett tag nu så det var ju perfekt! 😘

💖

Bakade bullar igår också: 


Även svärföräldrarna kom förbi och fick smaka. Verkar då vara goda iallafall. :D

Idag efter lämningen på dagis så for jag och Iza till skogen: 




Hann med lite backintervaller innan hon stack iväg ;)) 


Även om barnen älskar regn så räcker det väl nu? 
Vill ha soooool och värme nu! 
☀️

Gjorde Roy Fares fudge brownie igen i förrgår men denna gång la jag på After eight istället för fudgen. Blev riktigt gott!! :D 


Enkel, snabb och god! 
Som vanligt då jag bakar ska det gå undan för man vet aldrig när Iza gör något, typ ramlar och slår sig som hon gör några ggr per dag ;) 

Imorrn ska vi till Källbomark på middag sen får vi se vad denna helg erbjuder. 
❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0