Lite sammanfattning!

Glömmer bort att blogga ibland! :)
Men vi har då klippt Neo sen sist. Hans idé faktiskt och även om det tog emot med hans vackra lockar så blev det hur bra som helst. Dom växer ju tillbaka sen och nu får han vara sval i sommar. :D 

Fick ju en riktigt skön dag förra veckan och då var vi ute heeeeela dagen. 
😎☀️😎☀️😎☀️😎

Har bakat lite också; fudge brownie, After eight-chokladbollar och Amerikansk cookiecake! 

🍪😍🍪

Torsdags var jag bjuden på Bishops med Karina. Blev några öl och jag mådde som jag förtjänade fredagen. Men upp med ungarna och fortsätta dagen ändå. :)) 

Iza fick vara med Liza och jag och Neo for på 5 års-kontroll. 
Spruta som inte var helt smärtfri men han var så duktig. 
112 cm lång och 17,5 kg så han följer sin kurva. 
Sen köpte vi hem lunch från Subland.

Igår hade Neo feber från sprutan så vi höll oss hemma på dagen. På kvällen var jag bjuden på tjejfest med en massa Skuthamns-brudar. Grymt roligt men jag avslutade kvällen runt midnatt då jag skulle upp med ungarna idag.

Och Iza vakna 05 imorse så trött är jag idag. Men återigen får jag skylla mig själv ;) 

Nu blir det frukost med barnen! 
🍞🍉☕️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0