VIP & Jävre-mys :)

Lördagen hade Röda Lyktan VIP-premiär på takterrassen. 
Jag, Jocke och Tomme (Kicki saknades såklart :() cyklade dit efter några öl och alltså wow! Otroligt snyggt har dom gjort det och det där kommer bli en hit. Cheferna kan det där! :)) 


Kvällen avslutades med Oleary's och cykeltur hem. 
Grymt rolig lördag.
Då man spenderar alla dagar med ungarna är det himla lyxigt och skönt med bara tid för Jocke. 

Söndagen låg jag i solen en timma innan jag hämtade dom. 

Men nog kan jag lova att jag njöt då dom var hemma, huset var kaos på två minuter, middagen kastad på golvet och barnen busade och skrattade tillsammans. Då var allt som vanligt igen. :)) ❤️

Idag var också en mysig dag. 
Vi (jag och barnen, Tina, Jotta och Magnus med barn) träffades hos Emma och Dennis för att ta en prommis (cykeltur för grabbarna) till Kvarn-caféet för lunch. Våfflor och varma mackor blev det. 




Sen gick vi vidare till Beas rökeri och Hamncafé för fika.
Så otroligt fint och mysigt! 



Neo fick följa med Tina upp i fyren. :)) 
Grymt lycklig pojke. 




⚓️💙⚓️

Avslutade med lite klättring:


Som sagt, otroligt mysig dag! 
❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0