Måndag

Neo har tjatat om att få foppadojjor som ALLA hans kompisar har. ;) 
Så jag gav med mig då han verkligen behöver sandaler. 
Hittade ett par klockrena som är beställda och borde dyka upp idag: 


:D 

Jag beställde även några mer strandklänningar från HM. Dom är sååå sköna och grymt bra pris. 




Den gula köpte jag tidigare och älskar den så beställde dom andra två också. 

Igår var en soldag så vi var ute mest hela dagen då också. 
Trodde Iza skulle bli sjuk men icke det. Är då hur pigg som helst nu. :)) 

Tacos ute i solen till lunch är aldrig fel:

👌🏼

Sen lax med örtkryddad potatis och sås till middag:


Som sagt, vi njuter. 
Nu räknar vi bara ner tills Jocke får semester: 9 arbetsdagar kvar! 
☀️😎🍻🍴🍷🏊🏼👙🍓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0