Regn, regn och regn ☔️

Som alla andra tänker jag också beklaga mig över vädret! 
Vilken skit-sommar detta verkar bli.. Regn, blåsigt, mulet, grått och trist! 
Jag vill sola, bada och vara på badstranden på dagarna tills ungarna däckar. 
Hoppas verkligen det vänder snart!! 
☔️☔️☔️☔️☔️☔️☔️☔️☔️
Enda fördelen med detta väder är att man verkligen kan passa på att röja. 
Och det har vi gjort. 
Stor-städat huset och rensat en jäkla massa skräp. 
Jocke har städat garaget och cykelbodan och vi har varit två svängar på soptippen. Sååååå sköööönt!! 
Man känner sig lättare på något sätt.

Blev så fint! 
Och "ut med det gamla och in med det nya" för imorrn väntar en tripp på IKEA! :D 
ÄNTLIGEN!! 
Neo ska få en ny säng, Iza ska få möbler och förhoppningvis en massa nytt till huset också. 
Jag, Jocke och Neo ska iväg. Iza ska få vara i Källbomark hos sin snälla farmor och farfar. :)) 
Candy-world är också ett självklart stopp som jag och Neo längtar till ;) 

Har även köpt lite blommor och ska försöka hålla dom i liv. Med regnet är det då inga problem att glömma vattna dom. ;P 



Och kryddorna och den fina blomman av svärföräldrarna lever än! ;)
🙌🏼

Nä, handling och en sväng på DollarStore väntar nu. 
Avslutar med en bild på dom dansade sötnötarna:


😍😍😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0