30 års-present

Fick min 30-års present av Jocke i lördags och så använde vi den igår till idag. 
Shopping, spa, hotell och middag på CG:s i Luleå. 
Helt underbart alltså! 
Jag njöt varje sekund. :))) 
Rummet var enormt fint. 






Shoppade två koftor, en tröja, ett par leggings och en klänning. 
Sen blev det spa på hotellet och det var också helt underbart. 

Efter dusch och mys blev det göra sig fin och först dricka öl på hotellets bar. 

Min snygga väska hängde med! ;)

Sen vidare mot CG. 
Vi drack supergod sangria där som fördrink. 
Sen tog vi vitlöksbröd med en supergod aioli. 

Sen tog jag oxfile med pommes och bea. Inget nytt men sinnesjukt gott! ;)) 
Oj så mätta vi var. 
Rekommenderas rejält! 
Sen blev det en till öl på hotellets bar. 
Underbar dag och kväll. Och hotellfrukosten var inte helt fel heller. 
TUUUUUUUUSEN TACK min älskling som fixade allt och TUUUUUUSEN TACK till min svärmor som tog hand om barnen :D ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Idag drog vi en sväng till Gagsmark för att utnyttja vädret. Helt underbar sommardag och äntligen fick ungarna vara på stranden. 




Blev även middag där:
Och innan vi for hem stannade vi och tittade på kossor. 🐮

Riktigt bra dagar! :)) ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0