Torsdag

I veckan har det inte hänt så mkt. 
Varit mest hemma då Jocke har haft bilen och lillan har varit förkyld och haft ögoninflammation. 
Mycket bättre nu dock och hoppas det ska vara helt borta imorrn. :) 

Bilder från veckan:


Mästerkocken hjälpte mig baka kakor:

Blev tre sorters småkakor: apelsin, citron och hallongrottor.

Mycket chill: 


Och mycket mys:

Fick ihop Izas hår också:
Och idag har vi varit ute en liten stund:




Sen fick jag denna underbara överraskning av min sambo idag:

❤️❤️❤️
Han är helt enkelt bäst! 
❤️

Med det säger jag: 
✨ Trevlig helg! ✨

Kommentarer
Postat av: Svärmor

vilken kärleksförklaring :D

2015-01-23 @ 16:16:18
Postat av: svärmor /farmor

jättefina bilder på dej och guldklimparna <3

2015-01-23 @ 16:18:02
Postat av: Kicki

Så fiiiina! 😍💜💞

2015-01-23 @ 19:59:51
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0