Pulled pork och tänder på g :)

Första dagen Neo är på dagis efter julledigheten var idag. Han var lite mammig då vi kom dit men ville verkligen inte hem då jag skulle hämta han. :)) 

Jag och Iza for först och hälsade på moster Liza och sen har vi bara myst på hemma. Hon klättrar lite på väggarna då man inte vill vara ute in denna kyla men roar sig ändå rätt bra. 

Pulled pork är en rätt som är sjukt bra att passa på att göra då man är hemma hela dagarna: 


Äääälskar min vackra gjutjärnsgryta som jag fick 30-årspresent i förväg då jag fyllde 29 i somras av mormor och morfar. :D 
"Ja, men jag vill passa på att ge dig denna nu, man vet aldrig om jag lever nästa år" var mormors ord. 
Och SOM jag använder den! Varannan dag är den framme. :)) 
🌟
Iza har tänder på g och verkar ha lite jobbigt så sömnen är lite hackig då hon vaknar och gråter. Gör säkert ont... Dregglar massor också.. Men den sjätte tanden har spruckit upp liiiite så förhoppningsvis gör det mindre ont nu. 
🌟
Imorrn är det struma-prov på morgonen och sen blir det nog lunch på jobbet. Middagen står Järnspisen för då jag och Tomme äntligen ska få ge Rolle sin julklapp; en riktigt god middag! :D 

Natti natti 
✨🌙✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0