Kalas

Kalas i dagarna två! :)) 
Igår var det för både Neo och Edith för familjen och släkten. 

Väckte honom på morgonen med sång och paket. Jag tror jag längtade mer än Neo. Sååå mysigt!! 


Fick bland annat ett Turtles-tält av oss som blev en hit. Och han skulle minsann sova i den också även om endast halva kroppen rymdes: 


❤️😍❤️

Gjorde en Turtles-tårta till Neo och en Zelda-tårta till Edith. Haha, inte dom snyggaste men blev goda iallafall! :)) 


Och ännu mer paket blev det då! 
Ett spel av gammelmormor och gammelmorfar, en snowracer-sak av moster Liza, en morgonrock av moster Mia, en Infinity-gubbe av Tomme och Kicki (fick ju spelet av dom i julklapp som han ääääälskar :)), en Turtles-figur av morfar Rolle och Edith, Lego-mutationskammaren av sin farmor och farfar och den där snygga gröna dressen på kortet där uppe av sin morfar och Decireé. Han tog på sig den direkt, sov i den och skulle ha den idag också! :)) 

Jag tror jag fick med allt. 

Iza fick en super-fin krona som hon vill ha på sig hela tiden som Decireé hade gjort: 


💜💜💜

Idag var det barnkalas! 
Vi hade hyrt gympasalen i Munksund vilket var helt perfekt. 50 spänn i timmen, klockrent!! 
Jag och Neo for dit, gjorde i ordning och sen busades det MASSOR. 
Super-kul!! 












Han fick så fina presenter av polarna också: 
Lego av Emma och Dennis 
Presentkort på Äverntyrsbadet/Nimbys av Jotta och Magnus
Turtles gubbe av Linnea och Erik
"Äckliga skrämselslåda" av Marie och Johan

Super-roliga dagar men nu är jag glad att det är över! Sååå skönt! Man blir ju helt slut av allt detta. :P 

Men TUSEN tack till alla som grattat han, hälsat på och för alla presenter!! 
Ni är underbara! 😘
(Hoppas jag inte glömt skriva någon, då ber jag om ursäkt ;)) 

Nu blir det popcorn i soffan! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0