GRAAATTTIIIIIS!!!

Jag kan knappt tro att det är sant men idag är det våran underbara pojkes 5-årsdag!! 5 år!! 

Vackra, underbara, snälla, fina pojke!
Att det är fem år sen han kom in i vårat liv och förändrade det på ett sätt jag inte trodde gick. Gjorde oss rikare än vi någonsin varit. :))  

GRATTIS på födelsedagen, Neo! Jag hoppas du får en födelsedag som du vill ha. Du är värd allt! 
❤️❤️❤️

Och dessutom så fyller min UNDERBART vackra lillasyster år idag också.



Du är också värd allt! 
STORT GRATTIS Edith på din dag! Jag hoppas du vet hur mkt du betyder för mig! :)) ❤️❤️❤️


🌟✨🌟✨🌟✨🌟✨🌟✨🌟

Idag väntar kalas för släkten för dessa två här idag och imorrn blir det barnkalas! 
Fullt ös! :))) 

❤️🎁Nu ska vi väcka pojken som ska få MASSA paket och MASSA pussar!😉 ❤️🎁



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Grattis Neo och Edith :D

2015-01-02 @ 09:55:03
URL: http://khaleesi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0