Fredag

Iza har börjat gå!! 
Igår tog hon fem steg efter varandra.
Och hon hinner då överallt, klättrar överallt och är allmänt galen! ;) Jobbig men sjukt rolig tid! 



Igår var en riktig hemma-dag. 
Ska ha Jävre-brudarna här ikväll så igår gjorde jag klart efterrätten då den skulle gotta till sig minst över natten:

Oreo-cheesecake med nougatsås. Kommer ha hallon till också. 
Blir förhoppningsvis gott. 
:D 

Har fått en älgstek av Emmeli tidigare så igår testade jag att göra tjälknöl för första gången. 


Blev sådär, inte jätte-nöjd men blev ändå gott! :P Nästa blir perfekt! ;)) 

Annars så tänker jag mycket på mamma.. Saknaden är olidlig ibland och då är det så skönt att ha alla omkring sig. Har blivit ännu mer nu sen Jockes pappa ligger på sjukhuset. Skriver inte så mkt mer än så men det är så sjukt orättvist.. Detta år som skulle börja så bra gjorde inte det. 
❤️ Tur vi har varandra ❤️

Nä, nu ska jag ta hand om min morgonpigga dotter som klev upp 4! 
Gjorde misstaget att berätta om att hon sov sååå bra!! Och då tänkte hon jäklas lite så mitt fel :P

Hunnit skottat och duschat innan 5 idag! ;) 

Ha en trevlig helg allihopa! 
😘




💖💖💖💖💖💖💖💖




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0