Sjukling

Iza har haft feber i två dagar och är väldigt förkyld. Så det händer inte så mkt här. 

❤️
Neo är då på dagis och får busa av sig. Skönt för han att slippa vara inne i detta fina väder.



Snön rasar från taket och vi kämpar att hålla det borta från alla fönster. :) 
Väldigt tung snö! :P

❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

Emma tipsade mig om en jätte-god pastarätt som jag ska komma ihåg. Gjorde den igår och barnen älskade den:

Enbart lax, purjolök, bladspenat och créme fraiche franska örter :) 
Mums! 👍👌

Neo hade haft en fin stund på dagis där dom tände ljus för hans dagiskompis mamma som dog förra veckan. Han hade även berättat mkt om sin mormor. ❤️
Väldigt bra av förskolan att göra något sånt fint.. Väldigt fint. ❤️

Ska mysa i soffan en stund innan Iza vaknar eller mer snö rasar så jag måste skotta ;) 
😘




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Är det där utsikten från erat hus? Sjukt fint i så fall :D Jobbigt med feber, går så himla mycket nu! Hoppas hon redan blivit bättre! Arya har också feber och är grymt mammig :S Tror för övrigt din kille skulle behöva ha kurs för min man ;)

2015-02-13 @ 12:55:42
URL: http://khaleesi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0