Fifty shades of Grey


Fick denna bok av Jocke på alla hjärtans dag. Hade bara hört om den lite men inte kommit för att läsa den. 
Tog tre kvällar, 550 sidor sen var det klart ;) 
Fastnade direkt! 
GRYMT bra!!! 
👍👏👍
Börjat med tvåan nu också och har hunnit hälften ganska snabbt. ;)

Och igår kväll såg jag filmen på bio med Jotta, Madz och Kattan. 
Måste säga att jag är grymt imponerad att dom lyckas sååå bra med en film av en VÄLDIGT detaljerat och väldigt erotisk bok. 


Huvudrollerna var helt suveräna, precis som jag tänkt dom. Hörde att många var besviken på Mr. Grey men inte jag. 
Mycket imponerad! :)) 
Nu är det bara vänta till 2016 tills nästa film kommer.. Gillar dessutom andra boken ÄNNU mer så det blir en lång väntan.. 

🎥🎥❤️🎥🎥

Idag ska vi till Källbomark på middag. Var ett tag sen vi var där pga av sjuka barn :/
 Iza har varit förkyld så jäkla länge nu så.. Men nu tycker jag det ska vända lite.. Ser att hon fått sin sjunde tand också, kan ju ha något med det att göra också. 

I helgen hoppas vi på friska barn. Blir en mys-fredag, sen kalas för Tove på lördag & Nimbys med alla syskonen och Rolle på söndag. Så hoppas verkligen vi kan vara med på allt. 

Med det säger jag TREVLIG helg och avslutar med en bild på dessa underbara syskon alltså:
😘😘😘


😍😍😍



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, böckerna är grymt bra! Måste nog ta och läsa dom igen snart, börjar vara så längesen jag läste dom! :)
Jag vill också se filmen men svårt när man ammar, får allt lov att vänta tills den kommer ut! :/

Hoppas ni alla får vara friska nu!
Kraaam

2015-02-19 @ 11:39:55
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0