Iza 2 år

Våran älskade lilla Iza har fyllt hela 2 år! :)) 
Men firade sin födelsedag med feber och förkylning.. Dagen efter låg både Iza och Neo däckade och så är även läget nu. :/


Men paket fick hon ändå såklart! :))



Mest mys blev det med popcorn, skumtomtar och paddan i sängen. :) 

Men lite fika fick jag styra upp då vissa från släkten dök upp ändå :)) 



Smörgåstårta hade jag gjort dagen innan och Jocke och jag styrde upp marängtårta med lemoncurd, blåbär, hallon och grädde. 👌🏼


Både morfar Rolle och farmor blev utmanad av Neo i danstävling :)) 

Sen har vi klippt av Neos hår. 
Började med att jag rakade sidorna men det blev lite ojämt och Neo ville ändå se ut som pappan så allt åkte av tillslut! :P 

😍😍😍

Nä, nu ska jag chilla!
Ha det bra :)) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0