Påsk 🐥

Långfredag kom Edith hit för skräckfilmskväll och mys. Men först fikade vi med föräldrarna, bland annat denna citronkladdkaka: 


Sen hjälpte Edith till med maten och på kvällen blev det två filmer: 

Clown var något bättre men ingen som imponerade särskilt mkt alls :/ Men vi hade kul ändå och Jocke skrämde mig sjukt många ggr så rädd blev jag ändå! ;) 

Påskafton blev en mysig dag. Började med skattjakt som tog ungefär 40 minuter. Lite utmaning i år! :P Tredje året i rad nu för Neo och nästa år kan Iza också ha kul med den. :)) 

Och efter sju ledtrådar hittade han skatten inne i tvättstugan: 




:D 

Tuggummimaskinen var en hit! Och det bästa är ju att man måste stoppa i en krona för varje tuggummi så det blir lite som en spargris, plus att han inte bara kan gå och ta. ;) 

Sen blev det Lazio på tv:

💙💙💙💙💙💙💙
⚽️
Sen blev det oxfilé med strips till middag som blev sååååå gott. Första gången jag stekte en perfekt medium! :P Brukar alltid bli lite mer välstekt men igår blev det super. 
En, två eller tre öl med Jocke på kvällen och lite Mario Party-spelande då ungarna somnat. :D 
En bra kväll! 

Får se vad vi hittar på idag, Neo hostar och har blivit förkyld så inget avancerat iallafall. 

Men nu ska jag fortsätta baka bröd som Jocke ska få till frukost när han vaknar. 
🍞👍🍞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0