Helgen

I veckan köpte vi en cykelvagn av snälla Madeleine: 


Dom hade så mysigt, skrattade, sjöng och lekte ihop. Tur dom roade varandra för jag kunde då nästan inte prata. Min kondis har försvunnit någonstans långt härifrån och nu jäklar ska den tillbaka. :P 
Vi ska då ta många turer tillsammans med denna. :)) 

Min bihåleinflammation är inte helt borta men hanterbar. Grymt skönt att kunna ta bort smärtan med värktabletter, tidigare har det knappt varit någon skillnad.

Igår hade Sofia styrt ihop en tjejmiddag med massa Skuthamns-brudar. Svårt att få ihop alla men 12 stycken fick vi ihop. Grymt kul att vi är många i typ samma ålder som bor här. Och att många har barn i samma åldrar också. 
Väldigt trevlig var det och god mat; jag käkade en burgare:


🍔🍟👍🏻

Idag kom grannpojkarna Alvin och Melvin över för bus: 


Det är också en lyx, att dessa grabbar kan springa över till varandra när som helst och leka. 

Idag ska vi ner till Jävre på knytis-grill-middag! :) 
Jag har gjort efterrätten/efterrätterna och det blir en blandad kompott. 
Oreo cheesecake, blåbärs-blondie med vaniljsås och toblerone-kakor. 

Blir nog en grymt bra söndag också! 
❤️

Och imorrn ska vi tänka extra på min svärfar som ska operera sig. Nu håller vi alla tummar och tår att detta ska gå vägen så han får njuta av sitt liv som pensionär.  
❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0