Fortfarande förkyld

Får ALLTID bihåleinflammation då jag är förkyld men denna tar alla rekord. Natten till lördag höll mitt huvud på att sprängas och på morgonen grinade jag av smärta så Jocke ringde 1177 och upp på akuten for vi. 
Där fick man vänta som vanligt och sen träffa en läkare som sa det jag redan visste.. Förutom att jag kunde öka dosen nasonex till dubbelt och det hjälpte! 
Söndagen vaknade jag med huvudvärk men inte lika jobbig. Mådde betydligt bättre. 
Har fortfarande ont i skallen och täppt i näsan men går att hantera och lindra med alvedon. 
TUR att det var helg så Jocke kunde hjälpa mig med allt.. Fanns inte en chans att jag kunde ta hand om barnen då.. 
Men nu väntar jag bara på att hejn ska försvinna så jag kan bli helt återställd. 
Iza är också snorig och hostar men verkar blir bättre. 

Jocke och Neo har klarat sig bra.

🍞
Igår bakade vi mer tekakor från Jennys matblogg så Jocke har frukost på jobbet en vecka. :)) 
Denna gång fick Neo göra nästan allt:

Och här är resultatet: 

Grymt duktig! 
Bara passa på medan han tycker det är kul. ;)) 

Beställt gympaskor till Neo också:

149 kronor på Lekmer.se, halva priset! 
Hoppas dom passar bra, han är mitt mellan storlekar så grymt svårt.. 

Imorrn är det dagis igen och vardagen kommer tillbaka efter påsklovet. Neo längtar att få leka med kompisarna så han är taggad. 

Nu blir det lunch! 
🍴 



Kommentarer
Postat av: Lyxmamman

Hej! Du har så mysig blogg, jag har följt din blogg ett tag=) Du borde starta eget med catring. Dina bakverk ser helt magiska ut!!! kram!

2015-04-16 @ 18:27:15
URL: http://lyxmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0