9 månader 💔

Mailade blogg.se idag och frågade om mammas bloggar. Jag har som varit orolig att dom skulle försvinna eftersom hon inte uppdaterar dom. Men fick svar att dom alltid kommer finnas kvar så länge vi vill. Så skönt!! 

Hon sa till mig flera ggr att hon vill att alla hennes bloggar ska vara kvar så barnbarnen (och alla andra också) ska få läsa och lära känna henne ändå. Plus alla hennes underbara recept. 
Vilken lättnad. 
❤️

Idag är det 9 månader sen hon dog. 
9 månader sen jag tappade min bästa vän och bästa mamma.. Det blir lättare helt klart, men saknaden blir större och större då det blir längre sen jag såg henne. Vissa dagar går bra och vissa är jag så arg och vissa gråter jag hela tiden. 
Men så är det.. En dag ska jag orka sätta mig och läsa lite från hennes blogg och höra hennes röst och minnas allt kul vi gjort. Men än så länge är det för smärtsamt så jag skjuter på det tills jag är redo. 

Hennes recept lever då vidare redan nu för jag lagar/bakar fasiken allt smarrigt jag hittar och det är inte lite :P 

❤️💔❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0