Onsdag

Dagarna går...vissa går bra, vissa går mindre bra. Saknaden av mamma är hela tiden enorm men försöker gråta då jag behöver och försöker ta det lugnt. Har haft ångest och en klump i magen, skjutit på känslorna lite men Jocke tog tag i mig och hjälper mig varje dag i sorgearbetet. 
 
Idag började jag gråta i köket då jag la upp en bild på mammas receptbok som hon gjort till mig. Detta hörde Neo och utan att säga nå kom han, gav mig världens kram, tittade på mig med ett leende, kramade mig igen och gick tillbaka till leken.
Underbara barn! ❤️
Han brås på sin pappa på att vara helt underbar utan att veta om det. :D 
 
Har träffat Carola på lunch idag och fick en försenad födelsedags-present. Mina favvo-jeans i en annan färg: 
 
Sjukt snygga och sjukt sköna!!
 
Fick ett par skor igår också, av bästa svärmor:
 
GRYMT snygga!! :))
 
Tack snälla ni för det!
 


Igår var vi hos tandläkaren före dagis. Super-duktig var han och super-fina tänder har han. :))
Firade med att baka kakor på eftermiddagen:
 
 
Nutellabollar och hallonkakor.

Har nu bakförbud då jag insåg att jag har 23 olika sorters fika i frysen!! Det räcker :P
 
Har också beställt mig en iPhone 6 med hjälp av snälla Johan som fixat allt åt mig:
 
 
 
 
 
 Längtar tills den kommer!! :))
 
Neo har på sig sin nya mössa och vantar jämt, även inne:
 
 
 :)
 
Grymt trött nu...Bara att hoppa i säng snart, ladda för en ny dag och hoppas på sömn inatt.
<3

Kommentarer
Postat av: M

Kan man beställa fika genom dig?

Hur gör du med appar då du byter telefon - backar upp dem? Och hur ?

2014-09-24 @ 22:52:41
Postat av: Anonym

Svar: Tyvärr så bakar jag bara då jag har lust och känner för det :P vill inte förlora det roliga i det..Men kul att du fråga! :)))

Jadu, laddar bara ner dom igen tänkte jag :)

2014-09-25 @ 08:32:51
Postat av: Kicki

Tur du har så underbara grabbar!! 💜💜💜
Kraaaaaaam fina du! 💞

2014-09-25 @ 20:08:00
URL: http://kickiohman.wordpress.com
Postat av: Birgitta

Kram till dej och din familj <3 Tänker ofta på er<3

2014-09-29 @ 17:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0