❤️

Mammas födelsedag närmar sig.. Jag kommer nog alltid gruva mig inför alla sånna här dagar. Jag längtar ju tills Izas första födelsedag, Neos femårsdag, julafton etc, men gruvar mig massor då jag kommer sakna mamma ännu mer.. 
Tycker det är nog jobbigt att se på kort nu och se henne.. Är så länge sedan jag fick träffa henne och saknaden blir bara värre och värre. 

Mina snälla, underbara, svärföräldrar kommer hit på fredag och passar våra troll medan jag och Jocke träffar syskonen och Rolle för att gå ut och äta på mammas födelsedag. 
Känns bra att göra till en tradition för att göra något tillsammans än att bara sitta hemma och vara ledsna. 
Blir nog bra det! ❤️

På tal om mina snälla svärföräldrar så köpte dom stövlar till Neo: 

Helt underbart att slippa köpa allt då han växer som en tok. :P 
Spindelmannen-stövlarna äääääälskar han. Idag var det ju sommarvärme men inte skulle han ha gympadojjor inte, stövlarna helt klart!! :D 

Väntar på att Jocke kommer hemfrån  fotbollen ska vi ha lite film-mys.
❤️❤️❤️ 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0