Snart helg! 👍👍👍

Världens finaste pojke!! 
💙💙💙💙💙💙💙
Jag kan inte bestämma vilket kort jag ska framkalla!! Skulle vilja ta alla men det är så jäkla dyrt! 
Jocke & Neo får nog bestämma det där. :P 


Fredag idag och det är så skönt att slippa stressa på morgonen för att he sig iväg på dagis. Då ska man sminka sig, fixa väskan, klä barnen, ge båda frukost, klä på dom ytterkläder etc etc. Idag har vi än så länge bara ätit frukost. Inte klätt oss eller fixat till mig, inte bäddat. Är så skönt att slöa!! :D 

Sen att slippa väcka Iza VARJE gång jag ska skjutsa eller hämta Neo för det slår aldrig fel, hon sover nästan varje gång. :P 

Ska väl gå ut en sväng idag, annars blir det lugna puckar. 


Gjorde köttfärsbiffar igår med klyftpotatis, svampsås av kantarellerna svärmor plockat och grönsaker. Blev väldigt gott om jag får säga det själv. Iza åt en hel biff & Neo åt 1,5! Bra betyg! :D 

Och i förrgår kom Edith hit för att sova och vi käkade såklart på Big Boy till Neos förtjusning:

Sen på kvällen kom Carola och vi såg Oculus (skräckfilm of course :)) och åt en massa godsaker. 
Kul att få rå om lillasyster & få vara med båda systrarna samtidigt. :)) 
💕💕💕💕

Men nu längtar jag efter en sovmorgon imorrn och en mysig helg med familjen. 
❤️

Trevlig helg! 
🍃🍂🍁🍂🍃



Kommentarer
Postat av: Kicki

Sjukt svårt! Han är ju så himla fin på alla! :) Men jag trooor efter en massa velande att jag tyckte mest om det nere till höger :D
Sååå skönt med slappdagar!! Bästa som finns :))
Kraaaaaam

2014-10-17 @ 18:37:53
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0