Onsdag

Jocke har haft bilen mån, tis och ons så jag har fått gå och lämna Neo. 
Fram och tillbaka i spårig snö skjutandes på Iza, Neo och vagnen i ca 1,2 mil båda dagarna. Är helt slut kan jag säga. Jag går gärna någongång och lämnar ELLER hämtar han, men INTE båda! :P 
Jaja, ska inte klaga! Gratis träning! :D 
Men idag var det extra tungt, Iza vaknade 03:40 imorse och vägrade somna om så jag har varit en zombie hela dagen. Gick till Tomme och Dolph efter dagge så blev en extra prommis där också. 
Ligger i soffan helt utmattad nu. :P 

Men imorrn har vi bilen! :D 

Lite mer träning blev det då vi har varit ute och lekt:


Dra dessa två var ganska tungt, men sjukt kul!! :D 
Och roligt hade dom. Iza tjöt av lycka. :))

Insåg att jag behöver en riktigt bra overall till Neo och hittade ett sjukt bra pris på en sida. Blev en väldigt rekommenderad Didriksson:  

Likadan som kusin Dolph! :D 

Annars då.. 
Jag är trött, väldigt trött. Iza tjorvar mkt men hon sover även riktigt bra vissa nätter. Däremot gör inte jag det. Mamma dyker hela tiden upp. Både jobbiga minnen och fina. 
Mamma dyker egentligen upp konstant. Jag har haft bra dagar och dåliga dagar. Jag har en knut i min kropp som hela tiden påminner mig om saknaden av henne. Jag kan göra saker och tänka på annat en stund men hinner inte vara lycklig så länge innan jag blir ledsen igen. Men det är min vardag och jag måste lära mig leva med det. Jocke är suverän. Skulle inte klara många dagar utan han.  ❤️
Men det är väldigt jobbigt..
Vill så mkt att hon ska se allt jag gör, allt våra barn gör.. 

Hur som helst, skönt att skriva av sig en stund. :))
Nu sover Iza och Neo ska snart i säng. Då blir det tacos i soffan för oss. Behöver det idag! :D 

Puss på er! 😘





Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej Cissi har läst din blogg, och ska bara säga vilken tjej du är:) jag förlorade också min mamma i cancer för 27år sedan och vet vad du går igenom, men du ska få se att det blir bättre kram.

2014-10-22 @ 21:48:23
Postat av: Anonym

Vet att du gillar Mario bros - hört talas om Ali express? Kolla här vilka coola wall-stickers man kan köpa:
http://m.aliexpress.com/item/1626485333.html

Känns som att jag gör reklam för sidan men icket, tänkte bara på dig - trots att jag inte känner dig personligen - å tänkte tipsa :) kram på dig.

2014-10-23 @ 19:15:43
Postat av: Kicki

Underbar bild på sötaste syskonen! 😍
Ååh jag kan inte ens föreställa mig hur det är för dig, för er! Saknar min fina svärmor så otroligt mycket!! För nån kväll sen pratade jag och Tomme om hur kul det är att Dolph börjar bli så framåt och vill vara med andra än oss. Som när dom var hos Tomas och Liza och han ville upp hos Emelie. Och jag kunde bara tänka på hur mycket Eva skulle vilja vara med nu! Att hon aldrig riktigt fick det gör så ont 😢
Nu sitter jag och grinar på jobbet också, måste sluta!
Stoooor KRAAAAAAM 💜💜💜💜💜💜💜

2014-10-24 @ 14:25:15
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0