Helgen

Iza tjorvar maaaaaassor på nätterna nuförtiden, man blir ju lite knäpp. Någon fas som hon är i blandat med tänder och förkylning.

Men som tur är så finns Jockes mamma som kom hit igår och skötte våra barn medan vi var på Tomme & Kickis fest och sen sov hos mormor och morfar.

Grymt kul hade vi då och det känns lite idag. :P 
Ingen Cissi-Kicki-bild men en på den grymt goda pizzan: 
;) 

Frukosten hos mormor och morfar var inte helt fel heller: 

😍

Och igår var jag även domare på baktävlingen i Småstaden. Grymt kul och väldigt gott. 
Denna vann: 


Väääääldigt god var den! :D 

Nä, ska ta och gå ut en sväng med familjen och sen blir det mys i soffan. 

Blev en riktigt bra helg det här! 
Tack snälla svärmor för skötningen! Guld värd är du!! ❤️❤️❤️

Och tack Tomme & Kicki för en rolig kväll! ❤️🍻👍



 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja hur kunde vi missa en Cissi-Kicki-bild!!? Inte okej!! Vi får ta extra snygga(eller fula) nästa gång istället! :))) Var i alla fall grymt kul att festa med er! :D
Kraaaaaaaam 💜💜💜💜💜💜

2014-10-12 @ 16:43:56
URL: http://kickiohman.wordpress.com
Postat av: Anonym

Åååh, domare på baktävling, guuud så gott! :)

Jag vet inte vad jag ska tycka om filmen, halvbra men inget bra slut enligt mig! ;P

Kraaaam!

2014-10-13 @ 21:31:35
Postat av: Sara

Glömde skriva att det var jag i förra kommentaren men det kanske du förstod! :D

2014-10-13 @ 21:33:12
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0