Energi!!

Igår var vi bjudna på middag i Källbomark. 
🍴
Fick en jätte-god kycklinggryta med couscous OCH köttbullar, makaroner och pepparsås.
Så gott!! Och barnen åt hur bra som helst! :))) 
Efterrätt fick vi äppelpaj och glass
Var mätta hela kvällen och jag däckade vid 21:30. 

Vaknade imorse 04:30 och var hur pigg som helst. 
Städade, tvättade, gjorde smoothies, förberedde frukost, gav Iza gröt och sminkade mig innan 06! :P 
Bakade tre sorters fika innan 9! :))






Kokos/chokladkakor, cookies och havreflarn! :) 

Väntar nu på att Iza ska sova sen blir det lax och broccoli till lunch i soffan! :D 

Blir nog inte mer vettigt gjort än så idag och klockan är 10:40! :P 
Ska leka med barnen resten av dagen och chilla. 

Ha en bra onsdag! 
💜💚💜

Kommentarer
Postat av: Kicki

Undrar vilket språk google translate tror att du skriver på. Fick frågan om jag ville att sidan skulle översättas till svenska :P

Ååååh vad härligt med en energikick! :D Det är du såååå värd!! Hade ju bara varit ännu bättre om det berodde på en sovmorgon och inte att du däckade toktidigt på kvällen ;)

Kommer förresten med tom mage till dig imorrn ser jag! ;)

Kraaaaaaaaaaam

2014-11-06 @ 12:06:18
URL: http://kicki.ohman%40wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0