Zzzzzz

Längtar tills denna period är över! Och nu menar jag inte våren, eller maj, utan denna sömnlösa period! :P 
Jag försöker hitta orsaker till varför hon tjorvar, tjoar, tjuter och är vaken på nätterna.. Är hon hungrig, ja, det måste vara blöjan, nääää hon har ont i magen, nää, det är för att hon sov si och så, nää, det är för att vi börjat med mat.. Man blir ju knäpp! 
Jag har bara insett att hejn är nå hon bara gör och det går väl över tillslut! 
För vi gör då fasen alla rätt! 
Har haft natt-rutiner sen hon var 2 månader, hon är alltid mätt då hon ska sova, hon somnar i vettig tid, hon somnar för det mesta själv etc..


Hon som sov såååå bra tidigare!!! Men nu mkt vaken på nätterna och är ju då väldigt glad! :P 
Jäkla unge!! ;)) 

Neo var ju tjorvig hela första året, en bra månad och en dålig månad, en bra osv.. Så är det! :) 

Nu är det då helg och jag läääääängtar till en sovmorgon! ;)) 

Igår hälsade vi på mamma som väntar på resultat från röntgen! Jag håller alla tummar och tår att det ska vara bra!! 
Det är hon värd!! ❤️

Trevlig helg! 







Kommentarer
Postat av: Kicki

Jamen jösses, jäkla ungar! :) Tur hon är glad och söt i alla fall :D Hoppas du snart får sova hela nätter!!
Kraaaaaaam

2014-05-09 @ 20:36:26
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0