Zzzzz

Jisses!! 

Hon som sovit så bra några nätter har nu börjat tjorvat ÄNNU mer!! 
Inatt var hon vaken mellan 01-03:30, sov en timma och vakna igen.. Suuuuuuck!! 

Man blir ju en zombie!! :P 

Har minskat på amningen på dagarna nu då hon börjat med gröt och lite ersättning.. Kan ju ha något med det att göra men jag tycker hon äter som en tok! :) 
Ena bröstet dissar hon totalt! Så nu äter hon bara från det andra. Men jag är inte redo att sluta amma.. Är så mysigt och framförallt praktiskt! Men nu tar hon ju flaska så jag kan komma mig iväg några timmar utan att bli stressad. :) 
 
Men jag vete fan.. Har googlat och läst hur mkt som helst om att få dom att sova, men jag ids inte hålla på med massa metoder.. Det löser väl sig tillslut! :P 
Sovtiderna funkar bra men sen har vi inte så mkt rutiner! Det kommer! :)




Igår spelade MSSK sin seriepremiär och vann med 4-1! Jocke gjorde ett och två assist! Sjukt bra! :))) 

Nä, nu blir det slöa sen grilla hamburgare! :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0