Helgen

Fredag kom Linnea, Erik, Charlie och Neos bästis Melvin hit och grillade. 



                    Grymt trevligt!! 
Det gör vi om!! :))) 

Igår hann vi förbi Jävre en sväng också: 



❤️❤️❤️

Jocke var på firma-fest så jag och Neo hade det vanliga film-godis-myset! Underbart som vanligt! 
Iza låg nöjd i baby-sittern så vi kunde mysa. :)
Sen somnade lillan 20 och lillen 20:30 så jag hade lite egen-tid också. Slutade med att jag städade badrummet! Haha, typiskt mig! :P 
Men jag chillade och åt ostkrokar också! ;) 

Gjorde världens kap igår också med världens skööööönaste byxor: 



Från Qin såklart!! ;)

Och idag vaknade barnen före f*n så jag har hunnit det mesta, bland annat baka daimkola-snittar:




Bra betyg av sonen iallafall! :)) 

Varit förbi Tomme, Kicki och Dolph också för att ge Kicki sin present! :)) 

Nu väntar jag på att barnen ska somna så jag och pappan i huset får mysa i fred! ;)) 

❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0