Tidiga mornar!

04:30 vaknade Iza igår och super-glad vill jag meddela! :P 
För att inte väcka Jocke och Neo så klev vi upp. 
Imorse vaknade hon 04:40 men somnade tack och lov om till 06 iallafall.. Men usch vad detta är tidigt.. 

Men trots den tidiga morgonen hade jag sjukt mkt energi.. På dagen iallafall! 
Hann dammtorka, dammsuga, tvätta tre maskiner, baka chokladbollar, steka bananplättar och Nimbys. Och så fick jag för mig att jag skulle gå till Nimbys så det blev en power-walk dit också! 


Fick inga bilder på bustrollen Neo och Melvin för dom var aldrig still med Iza och Charlie hade inge val:
💕
Jocke lekte som en tok med grabbarna! Han är verkligen helt suverän med barn.. Världens bästa pappa!! 💕


Somnade ovaggat på kvällen kan jag säga! :P 

Idag ska vi till Eva, Lisa och Klara för lunch och bus! :)) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0