Fortfarande hosta :(

Iza hostar fortfarande vilket gör att sömnen varit dålig..vilket gör att hon blir lätt övertrött och är väldigt svår att söva ibland! Blir en ond cirkel och jag tycker sååå synd om henne då hon verkar ha ont av hostan. Blir det inte bättre så ringer vi BVC på måndag.. 

Jag har också en släng feber men inte nå mkt så jag ligger däckad, men orken är liiiite mindre. Kan ju bero på den hackiga sömnen också :P 
Tror vi har varit för bortskämda med Izas sömn så man får en smärre chock. Neo sov ju aldrig så man var ju chockad åt andra hållet då! :P 

Igår tog vi oss ut iallafall och lunchade med mamma och Rolle. Jag sprang över till CarolaMQ och köpte sjukt sköna och sjukt snygga jeans: 





Såååå nöjd!!!
Tack, Carola! :)) 

Idag, trots feber, blev det Jävre för grillning av korv och marschmallows. Åkte även skiboard med Neo och vi kraschade. Men lillemans skratt var underbart, skratta så han grinade! :))) 


Sen fick vi grymt god grillad middag!! :)) 

Bra dag trots både feber och trötthet! :) 

Tack mamma, Rolle och Edith!
❤️❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Sara

Så jäkla snygga jeans! 👌

Hoppas Iza mår bättre nu och inte hostar lika mycket!

Kraaaam

2014-03-03 @ 09:18:58
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0