Tommes fest

Börjar med att skicka ett STORT GRATTIS till min pappa som fyllde år i fredags! :)) 🎂🎈🎂
Iza var lite snorig och ögoninflammation den dagen så vi kunde inte ge någon grattis-kram men nu är vi alla pigga så vi ska våldgästa dom en dag! ;) 

Igår hade vi äntligen Tommes 30 års-fest! Han fyller inte förrän i slutet på juni men vi firade han igår! 
Sjuuuuuuukt kul fest!! 





Min första på 1 år och 4 månader! :) 

Hade gärna haft min kära sambo där lite längre men han var väldigt trött och skulle ju upp med barnen så jag förstår han! :)) 

Jockes underbara föräldrar kom hit och passade barnen medan vi var där! 
TUUUUUUUUSEN TACK snälla ni!! GULD värda! 💖

Men vi hade riktigt kul och avslutade kvällen med hemkörd pizza, blev ingen  utgång, lika kul om inte roligare!!! :)) 
Sjukt BRA jobbat Kicki!! ❤️

Idag blev det också pizza fast Turtles-style: 


:D 
Just nu är jag VÄLDIGT trött men jag har varit oförskämt pigg idag. Vi har städat huset, Jocke har klippt hela gräset, badat ute i poolen, varit på lekparken på havsbadet, myst i soffan och handlat. 



Nu hoppas jag att barnen sover ordentligt ikväll så vi får myyyyyysa med film och godis! 
🍬🍭🍬

Kommentarer
Postat av: Kicki

Kunde inte ha blivit en bättre fest! :) Tack igen för all hjälp <3
Och sjukt fin bild på dig och Tomme, jäklart tvillingar :P
Kraaaaaaaam

2014-06-09 @ 11:40:54
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0