Fredag

Flera ggr per dag är jag på väg att ringa eller sms:a mamma. 
Det är så konstigt att hon inte finns längre.. Vet inte riktigt om jag fattat det än. 

Denna vecka har det varit så enormt bra väder och vi har hittat på saker varje dag. Bad, sol och bus med barnen. 
Varit till Jävre, hälsat på Carola och Tomas på Klubben (Havsbadet), hälsat på Ronny och Anna och badat i Gagsmark. 
Jag trodde inte livet skulle fortsätta rulla men med barnen så tvingas man "igång" direkt. 

Men knuten i magen försvinner aldrig.. 
❤️

Anna hade köpt så sjukt läckra glas som jag var tvungen köpa också: 


Dessa skulle mamma ha älskat! :) 

Lite bilder från veckan som gått: 


















❤️

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vart har du hittat såna där glas?? Köpte lika på Bloms i våras men sen var de slut när jag skulle köpa mer :/

2014-07-12 @ 21:17:11
Postat av: Frida

Jag tror hon skulle varit glad för att livet rullar på för er, de hon älskade mest om än knuten finns där, det är vad jag tror i alla fall.


Kram ❤️

2014-07-12 @ 21:30:22
URL: http://Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0