❤️❤️❤️

Natten till den 4 juli vakade jag över mamma. 
Hon började andas snabbare och snabbare och tillslut gick det ännu snabbare. 
Jag höll hennes händer, strök henne på kinden, berättade för henne att jag var där. 
Då tittar hon på mig en kort stund, blundar och tar några sista lugna andetag. 

Hon såg så fridfull ut, hon såg så lugn ut, hon var så fin..Hon var äntligen fri! 

Men det gör så ont och jag saknar henne så.. 
Natten då mamma dog i mina armar blev jag halv. 


Tur vi är många som tar hand om varandra, för det kommer behövas. 

Mamma, vila i frid! 
❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hon kommer alltid att finnas vid din sida och inom dig, med tiden kommer hon att fylla dig igen ,med vackra minnen av er tid tillsammans, Hon finns bara en tanke bort..Sorg är svårt ,jobbigt och kommer att finnas hela tiden.Men den lättar och omvandlas med tiden till något annan. Ha din sorg när den kommer, dela den och känn den. Lika väl som stunder av glädje.. Dom går hand i hand som din mor och du kommer att göra din livsresa du har kvar..
Så ledsen för er skull / kramar från en helt okänd som då och då följt din mors recept ! / Birgitta

2014-07-05 @ 08:42:28
Postat av: Kicki

Är så glad att du var där med henne, hon måste ha känt sig så trygg <3 <3 <3
Kraaaaaaam älskade du!

2014-07-05 @ 12:16:56
URL: http://kickiohman.wordpress.com
Postat av: Sofia

😰💛

2014-07-05 @ 12:57:41
Postat av: Monica

Åh Cissi! Inga ord räcker till - tänker på er..

2014-07-05 @ 13:15:09
Postat av: Helén Eriksson

Tänker på er och beklagar sorgen, jag som följt er vet att ni har många fina minnen och tids nog är det ni kommer att minnas. Styrkekramar till er alla.
Hälsningar Helén Eriksson

2014-07-05 @ 16:19:32
Postat av: Frida

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

2014-07-06 @ 00:14:18
URL: http://Fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Birgitta Lundholm

Många kramar till dej och din fina familj. Din mammas blogg har gett mej så mycket.Hon hade sån livsglädje och så varmt och stort hjärta fullt av kärlek och omtanke <3 Tänker på er alla Kram från en okänd

2014-07-06 @ 00:21:59
Postat av: Lisa

Tänder ett ljus för din fina mamma...idag tänker jag på er som är kvar...sänder all världens kramar!💗💗💗

2014-07-06 @ 00:40:17
URL: http://www.lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: lina

Tänker på er 💜💜💜💜💜

2014-07-06 @ 13:47:05
Postat av: Helle

Jag har följt din mammas blogg i flera år och har gått in på din här några gånger för jag har varit orolig för din mamma. Blir så ledsen för er skull och ville bara säga att hon verkligen lämnat ett avtryck hos mig med sitt mod och sin härliga stil. En underbar kvinna som jag kommer att sakna trots att jag aldrig träffat henne. Tänker på er.

2014-07-06 @ 19:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0