Mamma-kilona

Har gått ner 12 kg nu, 3 kvar! Känns som att jag inte kommer lägga stor möda på dom. Kommer gå till sig då jag börjar träna. Sen har jag alltid växlat tre kilo hit eller dit beroende på hur mkt jag tränar, äter etc.. Så det känns bra. 

Var även väldigt orolig över att få skrövlig mage och visst är den slapp och degigare men jag är himla nöjd ändå! Inge som hänger och det känns som att det degiga också kommer gå till sig efter träning. Men fasen, man har ju fött två barn! Lite förändring får man ta!! :)

Däremot har det blivit så sjuuuukt mkt onyttigt senaste tiden. Många myskvällar sen Iza kom till världen! Och julen gjorde ju sitt så nu ska vi gå tillbaka till att veckohandla: äta vanlig mat, röra på sig och äta godis endast en dag i veckan. Ska faktiskt bli skönt att få köra stenhårt ett tag så kroppen får i sig bra grejer ett tag! :P 
Sen kommer jag inte vara sjukligt hård, bjuder någon på fika lär jag ju inte tacka nej, men ska försöka så gott det går! 

Imorrn kör vi! 
:)) 


Kommentarer
Postat av: anneli

vadan denna stress att måsta gå ned i vikt ??

2014-01-05 @ 23:15:07
Postat av: anneli

vadan denna stress att måsta gå ned i vikt ??

2014-01-05 @ 23:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0