Efterkontroll

Efterkontrollen gick bra!!! 
Inga konstigheter denna gång och mina ärr såg bra ut! :)) 
OJ SÅ SKÖNT!! 
Bra blodvärde, bra blodtryck och gått ner allt plus ett kilo till! :)) 
Måste dock knipa mycket mer.. Så det är bara göra det då! :) 

Har shoppat lite nytt till Iza idag också: 





Och denna till mig:

:D 
Idag sover lilleman i Jävre och jag och Iza blev bjudna på soppa och marängsviss hos Jotta och Magnus. 
Underbart gott och kul som vanligt att träffa Jävre-tjejerna! :)) 
Saknades bara Emmeli som är i Sunderbyn och myser med sin bebis. :))

Nä, ska hoppa i duschen och sen ladda för en natt utan sömn tror jag då ungen sovit heeeeela dagen! :P  
Men man vet aldrig! 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Underbart!!!! :))
Grymt bra jobbat med vikten och snygga kläder också! Älskar tröjan du köpte till dig själv :)
Kraaaaaaam

2014-01-29 @ 23:05:19
URL: http://kickiohman.wordpress.com
Postat av: Sara

Men så bra att allt var ok den här gången! :)

Och vilka snygga kläder! :)
Kraaam

2014-01-30 @ 09:10:47
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0