Sjuklingar :(

Neo mår bättre men nu har både han och Iza hosta.. Inge kul! Men dom är ändå glada! :)) 

Vi var på BVC idag och en läkare fick kolla på Iza, så det blev hostmedicin ordinerat då dom hörde hennes hosta. Hon låter så bedrövlig och jag skulle vilja ta den ifrån henne. 


Lillhjärtat! 
💕
Hoppas hon vaknar frisk imorrn! :) 

Hon väger då 6150 g så hon har gått upp VÄLDIGT bra! :P 
Jag har bra med mjölk! :)) 

Egentligen ska jag väl inte skriva något för då blir det väl dåligt men hennes sömn är ju helt underbar! :P

Måndag somnade hon 22, sov till 4, åt, somna om till 07.
Tisdag somna hon 20:30, åt två ggr på kvällen, sen sov hon till 4, somna om till 08:30!! 
Igår somna hon 19:30, åt 22, somna om direkt, sov till 04, åt, somna om tills Neo väckte henne 07:30! 
Helt sjukt bra!! :))) 
Jag väntar på nå bakslag men hoppas det fortsätter såhär! :P 
Neo sov ju aldrig på nätterna så jag är ju chockad! :)) 

Men inatt kanske det blir jobbigt då hennes förkylning gör det bökigt för henne. Typiskt med sjukdomar som ställer till det för dom!! 

Men med denna underbara sömn och en hemma-vecka med sjuka barn så har  jag bakat som en tok igen! :P 

Älskar ju småkakor!
Snabba, goda och roliga att baka! :)
Chokladkakor, chocolate chip cookies, småkakor med lemoncurd, citronsnittar, hallonsnittar och blåbärssnittar blev det denna vecka! :)) 

Nä, nu ska jag ta hand om lillan som verkar vilja äta! :)) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0