Julafton

Natten till idag var en tjorv-natt.
 Först tänkte jag att det var alla intryck och bus igår men visade sig vara feber för lillan :( 
Vaknade kokhet och 39,4 grader.. 

Vi som skulle fira jul i Källbomark idag :(
 Men vi ska dra ner dit så fort hon blir frisk! 

Julafton var då super-mysig. Grymt god mat och underbart sällskap. 
 Jag hade gruvat mig massor en jul utan mamma men det gick ändå bra. Sju busiga busungar tog all fokus och det var så bra. 

Dom jagade varandra, busade, skrattade och hade så roligt tillsammans; alla kusiner. Iza hade inga problem att hålla sig vaken i allt liv och var otroligt snäll som vanligt egentligen. 












Då jultomten kom blev det väldigt spännande och Neo var så nöjd med allt. Han var så tacksam och tackade flera gånger efter varje julklapp och vi fick många kramar. :D 

Idag har vi som sagt bara varit hemma, tagit hand om sjuklingen och jag har byggt ihop Neos julklappar:


:D 


TUSEN TACK till alla för julklapparna till både mig, Neo, Iza och Jocke :)) 
Tänkte först lägga upp allt med blev för slö men jag är väldigt tacksam över allt! 😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Nu får vi se om vi kan göra något ikväll eller om febriga bruden behöver sin mamma ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0