Tiden går

Världens bästa sambo fyllde i måndags hela 30 år. Vi har redan firat han med fallskärmshopp och hotell så det blev mys med tacos helt enkelt. :P 

Kändes tråkigt att inte ha nå fika eller någon fest men han är inte så mkt för att fira så då blir det så. 


Vi ska gå ut och käka med hans föräldrar och syster med sambo någon dag och fira lite i efterskott när våra scheman klaffar. :D 

Annars så har Neos inskolning på nya dagiset börjat. Han är ju lite blyg som inte är helt konstigt. Nya fröknar, nytt ställe, nya kompisar etc men det verkar då helt underbart!! :)) Alla verkar super-mysiga. Sen är ju grannpojken Alvin på samma dagis så det är en stor trygghet för Neo. 

Och barnen växer och då behövs nya ytterkläder: 



Och Iza vill ju inte bara sitta i vagnen, utan också vara ute, leka och äta allt som finns på marken så en vind/vattentät overall behövs: 



:D 
Nya mössor av våra duktiga granne Sara: 

:D 

Sen har ju min UNDERBARA svärmor varit här och tapetserat Izas rum:




Blev så ENORMT bra!! Längtar till att få köpa lite gardiner och inredning. :D 

Suddig bild men hon sov där inatt. Fick springa och ge hon tutten några ggr, vaknade och var lite fundersam vars hon var men annars sov hon från 18-05:30! :D 
Får se inatt. 
Var sjukt konstigt att lägga sig utan barn. :P 

Iza har kommit i den underbart fina klänningen som Emma stickat. Helt otroligt fin:


💜💜💜

Imorrn ska vi strö mamma i havet. Det blir en omtumlad dag.. Blir skönt att på något sätt få ett avslut.. Eller avslut och avslut, jag kommer alltid tänka på mamma och sakna henne enormt mkt men få säga hej då och att kunna gå till vattnet och tänka på henne. Eller ja, ni förstår säkert hur jag tänker..
Neo har plockat blommor idag som vi ska strö ut tillsammans med askan. 
❤️
Blir nog en fin dag ändå..
❤️

Kommentarer
Postat av: Sara

Superfina kläder! Måste köpa nya ytterkläder till Nelly också! Hittade en fin Kaxs-overall på loppis i sommar men tror att jag måste köpa en jacka och kanske en extra overall också! Men jag håller tummarna att jag hittar det på bytardagarna som är i höst! :P Kraaam

2014-08-23 @ 16:27:12
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0