BVC och fika!

Iza idag på BVC: 
Vägde 8460 g & 71 cm lång! 

Sötrumpa!! :D 
Har börjat visa lite vilja och börjat gnälla lite då det inte går som hon vill. Typ då hon vill ta sig fram men det bara går bakåt eller då gåstolen inte är nog snabb efter brorsan. :)) 


❤️

Jag har fått tillbaka lite bak-sug efter ett jäkla bra tag.. Och då det kommer blir det oftast 6-7 sorter:

Blondie med blåbär, Blondie med choklad, småkakor med hallon, choklad, kanelkakor och finska pinnar (hälften med nötter, hälften utan). 


Då jag och Neo smakade en kaka så fick hojna macka med leverpastej. Nöjd!  :)) 

Fått blåbär & blåbärssylt idag av världens bästa mormor:

Nu kan jag baka mera! ;) 

Och Neo har fått smaka tuggummi för första gången! Haha, det har helt enkelt aldrig blivit av, har tyckt han varit för glupsk, tänkte att han kommer äta det som godis, så vi har aldrig köpt det! :P Men idag fick han ett paket och nöjd blev han:


Tuggat på samma i flera timmar! :D 

Grabbarna blev alldeles galna då glassbilen kom så vi fick helt enkelt köpa glass denna vecka också:

:D

Helg snart igen och lite planer har vi! 
Trevlig helg!
❤️




Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag frågade Dolph vilka som var på bilderna. Iza blev usha och Neo är pappa tydligen, haha :P

2014-08-15 @ 06:51:02
URL: http://kickiohman.wordpress.com
Postat av: Sara

Sötisar!
Du är så duktig på att baka! Rulltårtan Jocke bjöd på idag var riktigt god! :)
Kraaam

2014-08-18 @ 21:42:14
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0