❤️❤️❤️

Dessa två är nu underbara! 


Iza älskar att titta och lyssna på Neo och blir alltid lika glad då han dyker upp. Man kan ju tycka att Neo ska bli less Iza men inte, tar hand om henne flera ggr per dag och så fort hon gråter är han där och busar henne till skratt. 

❤️

Neo blev alltid rastlös och uttråkad med bara mig hemma då han var i Izas ålder, jag fick bära han hela tiden. Men nu är det ju aldrig tyst och hon har alltid någon att titta på, så på så sätt är det sååååå mkt enklare med två barn! :)) 
Dom flesta dagarna! ;P 

Imorrn är det Valborg och vi blir 10 vuxna och 3 barn så ikväll blir det att förbereda massa för imorrn. Alla tar med sig kött sen fixar vi resten så jag ska göra sallad, bulgursallad, potatis, såser, snacks, några tapas-sorter & efterrätt.
Då är det inte lika lätt med två barn! ;) 

Nämen jag är ganska bra på att förbereda så det kommer gå super! Och det kommer blir super-mysigt att få vara här med närmaste familjen. :)) 

❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0