Helgen

TVÅ jäkla gånger försvann mitt låååååånga inlägg från telefonen. Mobilen hängde sig TVÅ ggr och allt försvann. Grymt less och nu sitter jag vid datorn och kommer inte alls skriva lika långt eller bra. :P
 
Torsdag jobbade jag ju min sista dag och sen blev det frossarkväll med Kicki. Som vanligt såg vi inte alls nå av filmen utan åt och surrade istället..vilket är det viktigaste! ;))
Dolph joinade oss också och var väldigt faschinerad av min godispåse:
 
 
Snorig och lite sjuk var han så han var med oss största delen av kvällen vilket inte gjorde mig något! :)))
 
Fredag blev vi bjudna på Golden av världens bästa mormor och morfar. VÄLDIGT gott! Åt väldigt god tapas hos dom före, middag på Golden och efterrätt hos dom igen.
 
Jocke jobbade över och missade tyvärr detta, stackarn! :((
 
Och idag har vi varit på Neos första riktiga biobesök: Flygplan!
 
 
 
 
Han var lite pillrig i mitten men annars satt han still hela tiden. Och han verkade digga filmen rejält, den var ju väldigt lik Bilar i handlingen så det gick hem! :)))
 
Har fyndat lite grejer på Facebook senaste tiden. Detta är ju helt suveränt!! Fynda riktigt fina grejer till riktigt bra priser.
 Köpt en Reima-overall, Converse-skor och Michael Kors-väska!
 
 
 
Sen har jag tidigare köpt flera par skor och regnkläder till Neo.
Riktigt bra!!
 
Nä, nu ska jag gå och mysa i soffan!
Vet inte vad som händer med mitt humör idag, går från super-glad till jätte-arg och nära gråtfärdig.. Hormoner sprutar känns det som. :P
VILA blir det! :))

Kommentarer
Postat av: Mia

Såå snygg väska! :)
Ja visst var flygplan bra.. hihi. Perfekt att kunna ta med kidsen på barnfilmer man själv vill se också ;)

2013-09-30 @ 04:13:32
URL: http://bymia.blogg.se
Postat av: Sara

Jag längtar till Nelly kan börja gå på bio åxxå, då har man iaf någon att ta med på tecknade filmer som man själv vill se! ;D Nu känns det nästan som att man måste låna ett barn för att fara och se! ;P

Superfina saker! Älskar mina Converse! :)

Kraaaaaaam!

2013-10-03 @ 06:42:18
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0