V.11

Har gått och blivit riktigt förkyld.. Tappat rösten, ont i halsen, snorar och har ett moln ovanför huvudet hela tiden.. Plus graviditetesillamående! Tycker lite synd om mig själv just nu! :P Är nu i v.11 så bara en vecka kvar av dom "sköra" veckorna!! :))

Mamma skötte ju Neo medan jag var hos barnmorskan. Allt gick bra förutom urinprovet som visade lite allt möjligt så nytt prov ska jag lämna in imorrn. Hon såg även på urinprovet (!?) att jag mådde riktigt dåligt och frågade då om jag spyr mkt.. Så sant så..

Men annars har vi haft underbara lediga dagar med massa bus, mys och framförallt utelekar. :))
Och idag är vi lediga alla tre fast det blir inte många knop för mig då jag helst skulle vilja sova heeeeela tiden.. :P

Här nere på bilden ser ni att det redan syns på mig. Vänstra bilden är i v.3 och den till höger är i v.10:


Kommentarer
Postat av: Kicki

Men du får ju inte bli så sjuk nuuu! Hoppas du blir piggare till imorrn! Men för din egen skull mest såklart :)
Hon frågade exakt samma efter mitt urinprov :P Hög halt gravidhormon eller nåt sånt har jag för mig och det ger ju mer illamående. Meeen bebis glassar på och mår prima då ;))
Grymt sött och spetsig litet put :D
Kraaaaam

2013-05-10 @ 18:38:33
URL: http://kickikickass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0