Måndag

Insåg efter denna helg att jag antingen slarvat bort Neos sommarkläder eller är för blind för att hitta dom. Så idag på lunchen gick jag på Kappahl och köpte shorts så han klarar sig! :)) Oj vad mkt fint det finns.. Skulle gärna köpa hur mkt som helst! :))

Hann även en sväng på Apoteket då Neo fått lite soleksem och är allmänt torr så där blev det: hudkräm, miniderm, hydrokortison, parfymfritt badskum, duschcreme och tvål!

Och sen hann jag även förbi en affär där det inhandlades en morsdags-present till mamma! ;))

Nä, nu blir det middag; var så sugen på kall makaronisallad med kassler och sparris och så blev det! :)


Kommentarer
Postat av: Eva

Men alltså...hur många gånger måste jag förklara att såna presenter är onödiga !!! Tokfia... :-)
Och superfina kläder t gullstruten !

♥♥
KRAAAM MAMMA

2013-05-20 @ 20:47:50
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0