Världens bästa Neo <3

Allt som kommer ur Neos mun nu är så roligt!! Man får då verkligt skratta!
 
Hans fantasi är också helt fantastisk. Idag då vi gick till bussen kom surrpinnen fram:
 
"Mamma, jag älskar dig såååå mkt! Fast snart kommer krokodilen och äter upp dig. Mamma, kolla där är en traktor som kör på en blå giraff. Och kolla den där blåbärs-postisbilen!! Mamma, dom där är på väg att äta, vi måste stoppa dom! Känner du mamma, nu luktar det gröna potatisar."
 
Det där sa han i ett! :))
 
Sen skulle han även hoppa som en groda på alla bilarna innan polisen kommer.
 
Hans nya uttryck som han dock har fått av mig är ju klockrena:
 
"Det kan du GLÖMMA, mamma"
 
" Helt sjuuuuuukt vad det är fint väder idag"
 
Han sa även "sötrumpa" till sin pappa och klappade han på rumpan! :))
Har även kallat Jocke för "sin lilla knähund".
 
Han är som klok också; förra veckan satt han och pillade på snoppen:
" MAAAAAMMMA, kolla min snopp är stoooooor!!! Men det gör inget, det blir så ibland!
:))
 
Han är så otroligt snäll också: ikväll då jag skulle lägga honom strök han mig på kinden och sa:
"Mamma, du är så vacker, du har så fint hår, jag älskar dig så mycket..Godnatt mamma"
 
Hjärtat smälter....♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Persson

Vilken goding han är den där Neo!

2013-03-05 @ 20:54:19
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, sööööta Neo! :)

2013-03-07 @ 17:35:51
URL: http://minismurfaan.blogg.se
Postat av: Eva


Älskade gullstrut !!! Mormors hjärtegull...

♥♥♥
KRAAAM MAMMA

2013-03-07 @ 18:14:03
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0